Втулки

Топ
Клікбокс Sram T3, без гайки (PIAC71)
В наявності
PIAC71
Код000014339 Колірчерный Країна-виробникТайвань
288.00грн.
Код - 000014339
Колір - черный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Зажим троса Stam T3 (PIAC73)
Немає в наявності
PIAC73
Код000012853 Колірчерный Країна-виробникКитай
209.00грн.
Код - 000012853
Колір - черный
Країна-виробник - Китай
Топ
Контролер Shimano Nexus CJ-NX10 (PIAC89)
Немає в наявності
PIAC89
Код000012854 КолірЧорний Країна брендуЯпонія
286.00грн.
Код - 000012854
Колір - Чорний
Країна бренду - Японія
Топ
Кінцівка для втулки Sram 5, 7 (PIAC12)
Немає в наявності
PIAC12
Код000009054 Коліркрасный Країна-виробникТайвань
120.00грн.
Код - 000009054
Колір - красный
Країна-виробник - Тайвань

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.