Втулки

Топ
Кінцівка для втулки Sram 5, 7 (PIAC12)
В наявності
PIAC12
Код000009054 Коліркрасный Країна-виробникТайвань
110.16грн.
Код - 000009054
Колір - красный
Країна-виробник - Тайвань
Барабан тормозний втулки Quando E-7 (PIAC63)
В наявності
PIAC63
Код000011679 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
143.64грн.
Код - 000011679
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX505 під диск, 36шп чорний (HB-TX505)
В наявності
HB-TX505
Додаткові характеристики36шп Код000012435 Колірчерный
486.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012435
Колір - черный
Топ
Втулка передня Shunfeng SF-A217F 36H проми, чорний (HUBF-Al-020)
В наявності
HUBF-Al-020
Кількість отворів36 Код000014484 Колірчерный
414.72грн.
Кількість отворів - 36
Код - 000014484
Колір - черный
Топ
Втулка задня Joytech D242DSE під трещітку, диск, 36 шприх, сріблястий (C-K-P-0171)
В наявності
C-K-P-0171
Кількість шприх36 Код000010635 Колірсеребристый
610.20грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000010635
Колір - серебристый
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
550.80грн.
Код - 000015325
Топ
Ведучий ролик Velosteel 6,8 втулки Torpedo (CTO032)
В наявності
CTO032
Код000011620 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
20.52грн.
Код - 000011620
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Втулка передня Novatec 751SB 32шп чорний (C-K-P-0158)
В наявності
C-K-P-0158
Додаткові характеристики32шп Код000008882 Колірчерный
1037.88грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000008882
Колір - черный
Планетарна втулка та манетка Shimano Nexus SG-3C41 (M-587117)
В наявності
M-587117
Додаткові характеристики36шп Кількість швидкостей3 Код000000969
3200.04грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Кількість швидкостей - 3
Код - 000000969
Топ
Конус торпеди Quando E-4 (PIAC64)
В наявності
PIAC64
Код000011680 Країна-виробникТайвань СтанНовий
60.48грн.
Код - 000011680
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Втулка задня під трещітку 36шп, чорний (C-K-P-0053)
В наявності
C-K-P-0053
Кількість шприх36 Код000010640 Країна-виробникКитай
153.36грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000010640
Країна-виробник - Китай
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO004)
В наявності
CTO004
Код000011556 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
240.84грн.
Код - 000011556
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC68)
В наявності
PIAC68
Код000014802
112.32грн.
Код - 000014802
Топ
Контргайка Velosteel для втулки Torpedo (CTO029)
В наявності
CTO029
Код000011617 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
61.56грн.
Код - 000011617
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
624.24грн.
Код - 000009056

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.