Втулки

Стержень для втулки Sram 7 (PIAC49)
В наявності
PIAC49
Код000009055 Колірчерный Матеріалсталь
188.00грн.
Код - 000009055
Колір - черный
Матеріал - сталь
Топ
Редуктор одношвидкісний 16Т для 8/9/10 рядів (PIAC74)
В наявності
PIAC74
Код000011684 Матеріалсталь СтанНовий
799.00грн.
Код - 000011684
Матеріал - сталь
Стан - Новий
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO014)
В наявності
CTO014
Код000011607 Матеріалсталь СтанНовий
291.40грн.
Код - 000011607
Матеріал - сталь
Стан - Новий
Топ
Втулка передня Shimano HB-T4000 Alivio 32шп, чорний (500265-1)
В наявності
500265-1
Додаткові характеристики32шп Код000013942 Колірчерный
479.40грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000013942
Колір - черный
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC68)
В наявності
PIAC68
Код000014802
94.00грн.
Код - 000014802
Топ
Ланцюг торпеди Sturmey Archer 3В 127 мм. (PIAC103)
В наявності
PIAC103
Код000011669 СтанНовий Страна-производительТайвань
112.80грн.
Код - 000011669
Стан - Новий
Страна-производитель - Тайвань
Топ
Штовхач (стержень) Sram SP5 компелект (PIAC17)
В наявності
PIAC17
Код000014801
582.80грн.
Код - 000014801
Топ
Гальмівний важіль Velosteel втулки Torpedo (CTO015)
В наявності
CTO015
Код000011608 Матеріалсталь СтанНовий
75.20грн.
Код - 000011608
Матеріал - сталь
Стан - Новий
Втулка передня Novatec 32 шп., червоний (C-K-P-0157)
В наявності
C-K-P-0157
Кількість шприх32 Код000011745 Коліркрасный
1146.80грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000011745
Колір - красный
Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1146.80грн.
Код - 000013945
Втулка задня SHUNFENG SF-A217R 36H під диск, на касету 8-9-10 червоний (HUBR-Al-036)
В наявності
HUBR-Al-036
Додаткові характеристики36шп Код000012376 Коліркрасный
658.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012376
Колір - красный
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H трещітку, чорний (HUBR-Al-028)
В наявності
HUBR-Al-028
Кількість отворів36 Код000014488 Колірчерный
197.40грн.
Кількість отворів - 36
Код - 000014488
Колір - черный
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H під трещітку, червона (04057)
169.20грн.
Код - 000014940
Топ
Втулка задня Novatec A076SBT Rebel BMX 48шп, чорний (C-K-P-0036)
В наявності
C-K-P-0036
Код000010639 Колірчерный СтанНовий
620.40грн.
Код - 000010639
Колір - черный
Стан - Новий
Топ
Пилозахисне кільце Velosteel втулки Torpedo (CTO018)
В наявності
CTO018
Код000011611 Матеріалсталь СтанНовий
18.80грн.
Код - 000011611
Матеріал - сталь
Стан - Новий

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.