Втулки

Топ
Кільце стопорне Velosteel втулки Torpedo (CTO008)
В наявності
CTO008
Код000011559 Матеріалсталь СтанНовий
18.80грн.
Код - 000011559
Матеріал - сталь
Стан - Новий
Топ
Барабан втулки 83 (CTO002)
В наявності
CTO002
Код000015185
216.20грн.
Код - 000015185
Топ
Втулка передня Joytech FixBike 36шп зелений (C-K-P-0101)
В наявності
C-K-P-0101
Додаткові характеристики36шп Код000000977 Колірзеленый
329.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000000977
Колір - зеленый
Топ
Захист Shimano Nexus 3 SG-3R40 LH 8,2 мм LN (PIAC85)
В наявності
PIAC85
Код000014340
131.60грн.
Код - 000014340
Топ
Втулка задня Joytech A076 BMX 36шп M10, чорний (C-K-P-0204)
В наявності
C-K-P-0204
Кількість шприх36 Код000010632 Колірчерный
451.20грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000010632
Колір - черный
Топ
Ремкомплект втулки Shimano Nexus 3 OLD 120мм (PIAC78)
В наявності
PIAC78
Код000009504 Країна брендуЯпония Матеріалсталь
282.00грн.
Код - 000009504
Країна бренду - Япония
Матеріал - сталь
Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 СтанНовий Страна-производительТайвань
272.60грн.
Код - 000011686
Стан - Новий
Страна-производитель - Тайвань
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SG-3C41 1800 мм. 36 шп. (04099)
В наявності
04099
Кількість шприх36 Код000012606 Колірсерый
3844.60грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012606
Колір - серый
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO011)
В наявності
CTO011
Код000011561 Матеріалсталь СтанНовий
347.80грн.
Код - 000011561
Матеріал - сталь
Стан - Новий
Втулка передня Joytech FixBike 36шп фіолетовий (C-K-P-0102)
В наявності
C-K-P-0102
Додаткові характеристики36шп Код000000978 Колірфиолетовый
498.20грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000000978
Колір - фиолетовый
Топ
Клікбокс Sram T3, без гайки (PIAC71)
В наявності
PIAC71
Код000014339 Колірчерный Матеріалпластик
272.60грн.
Код - 000014339
Колір - черный
Матеріал - пластик
Втулка задня Joytech BMX 48шп M10, чорний (C-K-P-0182)
В наявності
C-K-P-0182
Код000010633 Колірчерный Матеріалалюминий
564.00грн.
Код - 000010633
Колір - черный
Матеріал - алюминий
Топ
Ремкомплект втулки Sram S7 чорний (PIAC56)
В наявності
PIAC56
Код000009057 МатеріалСталь / пластик Страна-производительТайвань
582.80грн.
Код - 000009057
Матеріал - Сталь / пластик
Страна-производитель - Тайвань
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC67)
В наявності
PIAC67
Код000011683 СтанНовий Страна-производительКитай
178.60грн.
Код - 000011683
Стан - Новий
Страна-производитель - Китай
Топ
Втулка передня Joytech A075 BMX 48шп M14, чорний (C-K-P-0183)
В наявності
C-K-P-0183
Кількість шприх48 Код000012727 Колірчерный
282.00грн.
Кількість шприх - 48
Код - 000012727
Колір - черный

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.