Втулки

Втулка передня Shimano DH-3N31 Nexus 36шп динамо (PIA029)
В наявності
PIA029
Кількість шприх36 Код000009050 Колірсерый
1915.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000009050
Колір - серый
Динамо втулка Shimano Nexus 6V / 3W 36 шприх (PIA026)
Немає в наявності
PIA026
Кількість шприх36 Код000011664 КолірСірий
1766.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011664
Колір - Сірий
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SG-3C41 1800 мм. 36 шп. (04099)
Немає в наявності
04099
Кількість швидкостей3 Кількість шприх36 Код000012606
4091.00грн.
Кількість швидкостей - 3
Кількість шприх - 36
Код - 000012606

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.