Втулки

Втулка передня Shimano DH-3N31 Nexus 36шп динамо (PIA029)
В наявності
PIA029
Кількість шприх36 Код000009050 Колірсерый
1991.60грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000009050
Колір - серый
Втулка планетарна Shimano Nexus SG-3R42, сріблястий (3R42)
В наявності
3R42
Кількість шприх36 Код000015043 Колірсеребристый
3406.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000015043
Колір - серебристый
Втулка передня Shimano HB-RM66 Acera 36шп, чорний (KHBRM66AL)
Немає в наявності
KHBRM66AL
Додаткові характеристики36шп Код000000910 Колірчерный
457.60грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000000910
Колір - черный
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A210R 36H під диск, трещітку, чорний (HUBR-Al-030)
Немає в наявності
HUBR-Al-030
Код000014487 Колірчерный Матеріалалюминий
336.96грн.
Код - 000014487
Колір - черный
Матеріал - алюминий

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.