Втулки

Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
715.00грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
В наявності
PIAC53
Код000009056 Колірчерный Країна брендуЯпония
578.00грн.
Код - 000009056
Колір - черный
Країна бренду - Япония
Топ
Компоненти втулки Shimano Alfine CJ-S700 (PIAC0122)
Немає в наявності
PIAC0122
Код000014991 Країна брендуЯпония Країна-виробникЯпония
427.00грн.
Код - 000014991
Країна бренду - Япония
Країна-виробник - Япония
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 CJ-S840 чорний (403217)
Немає в наявності
403217
Вага (г)200 г. Код000014989 КолірЧорний
322.00грн.
Вага (г) - 200 г.
Код - 000014989
Колір - Чорний

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.