Втулки

Топ
Втулка задня Joytech BMX 48шп M10, чорний (C-K-P-0182)
В наявності
C-K-P-0182
Код000010633 Колірчерный Країна-виробникТайвань
599.00грн.
Код - 000010633
Колір - черный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Втулка задня Joytech D242DSE під трещітку, диск, 36 шприх, сріблястий (C-K-P-0171)
В наявності
C-K-P-0171
Кількість шприх36 Код000010635 Колірсеребристый
565.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000010635
Колір - серебристый
Топ
Втулка задня Joytech A076 BMX 36шп M10, чорний (C-K-P-0204)
В наявності
C-K-P-0204
Кількість шприх36 Код000010632 Колірчерный
475.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000010632
Колір - черный
Топ
Втулка задня Joytech F362TSE під касету 8/9шв, 36шп чорна (C-K-P-0109)
Немає в наявності
C-K-P-0109
Код000010634 Колірчорний Країна виробникТайвань
787.00грн.
Код - 000010634
Колір - чорний
Країна виробник - Тайвань

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.