Втулки

Топ
Стержень для втулки Sram 7 (PIAC49)
В наявності
PIAC49
Код000009055 Колірчерный Країна-виробникТайвань
195.00грн.
Код - 000009055
Колір - черный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Блокіровочний пін Sram Torpedo T3 (PIAC33)
В наявності
PIAC33
Код000011674 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
130.00грн.
Код - 000011674
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Клікбокс Sram T3, без гайки (PIAC71)
В наявності
PIAC71
Код000014339 Колірчерный Країна-виробникТайвань
288.00грн.
Код - 000014339
Колір - черный
Країна-виробник - Тайвань
Гальма барабан SRAM I-Brake 90мм (24014)
В наявності
24014
Код000016377 КолірСерый / черный Країна брендуСША
604.00грн.
Код - 000016377
Колір - Серый / черный
Країна бренду - США
Топ
Кінцівка для втулки Sram 5, 7 (PIAC12)
Немає в наявності
PIAC12
Код000009054 Коліркрасный Країна-виробникТайвань
120.00грн.
Код - 000009054
Колір - красный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Ремкомплект втулки Sram S7 чорний (PIAC56)
Немає в наявності
PIAC56
Код000009057 Країна-виробникТайвань МатеріалСталь / пластик
631.00грн.
Код - 000009057
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - Сталь / пластик
Втулка задня Sram Via GT 8/9/10sp 32H, disk, сріблястий (Via-GT-grey)
Немає в наявності
Via-GT-grey
Вага (г)610 г. Код000013947 КолірСріблястий
1288.00грн.
Вага (г) - 610 г.
Код - 000013947
Колір - Сріблястий

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.