Втулки

Топ
Втулка передня Joytech A075 BMX 48шп M14, чорний (C-K-P-0183)
В наявності
C-K-P-0183
Кількість шприх48 Код000012727 Колірчерный
308.88грн.
Кількість шприх - 48
Код - 000012727
Колір - черный
Топ
Втулка задня Joytech F362TSE під касету 8/9шв, 36шп чорна (C-K-P-0109)
Немає в наявності
C-K-P-0109
Код000010634 Колірчорний Країна виробникТайвань
818.48грн.
Код - 000010634
Колір - чорний
Країна виробник - Тайвань
Топ
Втулка задня Joytech JY-A166DSE, 36шп зелений (C-K-P-0103)
Немає в наявності
C-K-P-0103
Кількість шприх36 Код000011751 Колірзеленый
650.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011751
Колір - зеленый

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.