Втулки

Втулка передня Novatec D791SB/A 32шп чорний (C-K-P-0164)
В наявності
C-K-P-0164
Кількість шприх32 Код000012890 Колірчерный
2376.00грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012890
Колір - черный
Втулка задня Novatec D772SB Super Light 32шп, чорний (C-K-P-0165)
Немає в наявності
C-K-P-0165
Вага (г)500 г. Кількість шприх32 Код000012893
4714.20грн.
Вага (г) - 500 г.
Кількість шприх - 32
Код - 000012893
Втулка задня Novatec D162SB X12 32шп, чорний (C-K-P-0127)
Немає в наявності
C-K-P-0127
Кількість шприх32 Код000010636 КолірЧорний
2464.56грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000010636
Колір - Чорний
Топ
Втулка задня Novatec D202SB 4 in 1 Fat Bike 32 шп., чорний (C-K-P-0181)
Немає в наявності
C-K-P-0181
Кількість шприх32 Код000012126 КолірЧорний
4399.92грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012126
Колір - Чорний

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.