Втулки

Втулка передня Novatec A171SB 32шп шосейна, чорний (C-K-P-0088)
В наявності
C-K-P-0088
Додаткові характеристики32шп Код000009366 Колірчерный
1391.52грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000009366
Колір - черный
Топ
Втулка задня Novatec F362SB 32шп, 8-11sp, чорний (C-K-P-0207)
В наявності
C-K-P-0207
Код000010637 КолірЧорний Країна виробникТайвань
1514.24грн.
Код - 000010637
Колір - Чорний
Країна виробник - Тайвань
Втулка передня Novatec 32 шп., червоний (C-K-P-0157)
В наявності
C-K-P-0157
Кількість шприх32 Код000011745 Коліркрасный
1265.68грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000011745
Колір - красный
Втулка передня Novatec 751SB 32шп чорний (C-K-P-0158)
В наявності
C-K-P-0158
Додаткові характеристики32шп Код000008882 Колірчерный
999.44грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000008882
Колір - черный
Втулка передня Novatec D041SB 32шп під диск, чорний (C-K-P-0063)
В наявності
C-K-P-0063
Додаткові характеристики32шп Код000009365 Колірчерный
1405.04грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000009365
Колір - черный
Топ
Втулка задня Novatec A076SBT Rebel BMX 48шп, чорний (C-K-P-0036)
Немає в наявності
C-K-P-0036
Код000010639 Колірчерный Країна-виробникТайвань
694.72грн.
Код - 000010639
Колір - черный
Країна-виробник - Тайвань
Втулка передня Novatec EDH-2 динамо 6V 3W (C-K-P-0054)
Немає в наявності
C-K-P-0054
Додаткові характеристики36шп Код000000970 КолірСріблястий
1603.68грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000000970
Колір - Сріблястий
Топ
Втулка передня Novatec D521GCC 36шп, чорний (C-K-P-0096)
Немає в наявності
C-K-P-0096
Вага (г)240 г. Додаткові характеристики36шп Код000000953
891.28грн.
Вага (г) - 240 г.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000000953
Втулка передня Novatec D101SB 32шп Fat Bike чорний (C-K-P-0180)
Немає в наявності
C-K-P-0180
Вага (г)209 г. Додаткові характеристики32шп Код000008883
2968.16грн.
Вага (г) - 209 г.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000008883
Топ
Втулка передня Novatec D041SB 36шп чорний (C-K-P-0178)
Немає в наявності
C-K-P-0178
Вага (г)216 Додаткові характеристики36шп Код000000952
1355.12грн.
Вага (г) - 216
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000000952
Втулка задня Novatec F162SB AA 32шп 8-11sp чорний (C-K-P-0095)
Немає в наявності
C-K-P-0095
Вага (г)276 Додаткові характеристики32шп Код000009370
1708.72грн.
Вага (г) - 276
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000009370
Втулка передня Novatec D711SB 36шп під диск, білий (C-K-P-0074)
Немає в наявності
C-K-P-0074
Вага (г)178 Додаткові характеристики36шп Код000008884
1513.20грн.
Вага (г) - 178
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000008884

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.