Втулки

Топ
Блокіровочний пін Sram Torpedo T3 (PIAC33)
В наявності
PIAC33
Код000011674 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
143.52грн.
Код - 000011674
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Пружина торпеди Quando E-9 (PIAC62)
В наявності
PIAC62
Код000011678 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
57.20грн.
Код - 000011678
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC67)
В наявності
PIAC67
Код000011683 Країна-виробникКитай СтанНовий
198.64грн.
Код - 000011683
Країна-виробник - Китай
Стан - Новий
Барабан тормозний втулки Quando E-7 (PIAC63)
В наявності
PIAC63
Код000011679 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
138.32грн.
Код - 000011679
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
601.12грн.
Код - 000009056
Топ
Втулка передня Shimano HB-T4000 Alivio 32шп, чорний (500265-1)
В наявності
500265-1
Додаткові характеристики32шп Код000013942 Колірчерный
532.48грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000013942
Колір - черный
Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 Країна-виробникТайвань СтанНовий
299.52грн.
Код - 000011686
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX505 під диск, 36шп чорний (HB-TX505)
В наявності
HB-TX505
Додаткові характеристики36шп Код000012435 Колірчерный
468.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012435
Колір - черный
Топ
Гальмівний важіль торпеди Quando E-19 (PIAC66)
В наявності
PIAC66
Код000011682 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
65.52грн.
Код - 000011682
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
743.60грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония
Топ
Конус торпеди Quando E-4 (PIAC64)
В наявності
PIAC64
Код000011680 Країна-виробникТайвань СтанНовий
58.24грн.
Код - 000011680
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SG-3C41 1800 мм. 36 шп. (04099)
Немає в наявності
04099
Кількість швидкостей3 Кількість шприх36 Код000012606
4254.64грн.
Кількість швидкостей - 3
Кількість шприх - 36
Код - 000012606
Топ
Втулка передня Quando KT-MD7F Disk, 36 шп. (KT-MD7F)
Немає в наявності
KT-MD7F
Кількість шприх36 Код000011488 Колірчерный
747.76грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011488
Колір - черный

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.