Втулки

Втулка планетарна Shimano Nexus SG-3R42, сріблястий (3R42)
В наявності
3R42
Кількість шприх36 Код000015043 Колірсеребристый
3537.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000015043
Колір - серебристый
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SL-3S42E 1700 мм. 36 шп. (HUBR-Al-046)
В наявності
HUBR-Al-046
Кількість шприх36 Код000012034 Колірсеребристый
3528.36грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012034
Колір - серебристый
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SG-3C41 1800 мм. 36 шп. (04099)
Немає в наявності
04099
Кількість швидкостей3 Кількість шприх36 Код000012606
4418.28грн.
Кількість швидкостей - 3
Кількість шприх - 36
Код - 000012606
Топ
Втулка передня Quando KT-MD7F Disk, 36 шп. (KT-MD7F)
Немає в наявності
KT-MD7F
Кількість шприх36 Код000011488 Колірчерный
776.52грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011488
Колір - черный
Втулка передня Shimano DH-3N31 Nexus 36шп динамо (PIA029)
Немає в наявності
PIA029
Кількість шприх36 Код000009050 Колірсерый
2068.20грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000009050
Колір - серый
Втулка задня Quando KT-MD4R Disk, касета, 36 сп. (KT-MD4R)
Немає в наявності
KT-MD4R
Кількість шприх36 Код000011485 Колірчерный
776.52грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011485
Колір - черный
Втулка задня Quando KT-TD6R Disk, під трещітку, 36 сп чорний (KT-TD6R-36)
Немає в наявності
KT-TD6R-36
Задній тормозДисковый механический Кількість шприх36 Код000013251
605.88грн.
Задній тормоз - Дисковый механический
Кількість шприх - 36
Код - 000013251
Топ
Втулка задня Shimano Alivio FH-M475 AL 36H з ексцентр. під касету 8 - 9 - 10, чорний (HUBR-031)
Немає в наявності
HUBR-031
Кількість шприх36 Код000012033 Колірчерный
1291.68грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012033
Колір - черный
Топ
Втулка передня Shimano Alivio HB-M475 AL 36H чорний (HUBF-015)
Немає в наявності
HUBF-015
Кількість шприх36 Код000012037 КолірЧорний
707.40грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012037
Колір - Чорний
Топ
Втулка передня Shimano HB-RM40, 36H, чорний (00453)
Немає в наявності
00453
Кількість шприх36 Код000013026 Колірчерный
297.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000013026
Колір - черный
Динамо втулка Shimano DN-3D32 6V / 3W 36 шприх (PIA077)
Немає в наявності
PIA077
Вага (г)790 г. Додаткові характеристики6V / 3W Кількість отворів36
3256.20грн.
Вага (г) - 790 г.
Додаткові характеристики - 6V / 3W
Кількість отворів - 36
Динамо втулка Shimano Nexus 6V / 3W 36 шприх (PIA026)
Немає в наявності
PIA026
Кількість шприх36 Код000011664 КолірСірий
1907.28грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011664
Колір - Сірий

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.