Втулки

Втулка передня Shimano Deore HB-M6000 AL 32H чорний (HUBF-013)
Немає в наявності
HUBF-013
Кількість шприх32 Код000012035 КолірЧорний
734.24грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012035
Колір - Чорний
Топ
Втулка задня Shimano Alivio FH-M475 AL 32H з ексцентр. під касету 8 - 9 - 10, чорний (HUBR-030)
Немає в наявності
HUBR-030
Кількість шприх32 Код000012032 Колірчерный
903.76грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012032
Колір - черный
Топ
Втулка передня Shimano Alivio HB-M475 AL 32H чорний (HUBF-014)
Немає в наявності
HUBF-014
Кількість шприх32 Код000012036 КолірЧорний
634.40грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012036
Колір - Чорний

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.