Втулки

Топ
Ремкомплект втулки Shimano Nexus 3 OLD 120мм (PIAC78)
В наявності
PIAC78
Код000009504 Країна брендуЯпония Країна-виробникМалайзия
327.60грн.
Код - 000009504
Країна бренду - Япония
Країна-виробник - Малайзия
Топ
Штовхач (стержень) Sram SP5 компелект (PIAC17)
В наявності
PIAC17
Код000014801
661.44грн.
Код - 000014801
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SL-3S42E 1700 мм. 36 шп. (HUBR-Al-046)
В наявності
HUBR-Al-046
Кількість шприх36 Код000012034 Колірсеребристый
3397.68грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012034
Колір - серебристый
Топ
Ведучий ролик Velosteel 6,8 втулки Torpedo (CTO032)
В наявності
CTO032
Код000011620 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
19.76грн.
Код - 000011620
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO004)
В наявності
CTO004
Код000011556 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
231.92грн.
Код - 000011556
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-T4000 Alivio 32шп, чорний (500265-1)
В наявності
500265-1
Додаткові характеристики32шп Код000013942 Колірчерный
532.48грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000013942
Колір - черный
Топ
Гальмівний конус Velosteel  втулки Torpedo (CTO006)
В наявності
CTO006
Код000011558 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
90.48грн.
Код - 000011558
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1264.64грн.
Код - 000013945
Втулка планетарна Shimano Nexus SG-3R42, сріблястий (3R42)
В наявності
3R42
Кількість шприх36 Код000015043 Колірсеребристый
3406.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000015043
Колір - серебристый
Топ
Кільце стопорне Velosteel втулки Torpedo (CTO008)
В наявності
CTO008
Код000011559 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
16.64грн.
Код - 000011559
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 Країна-виробникТайвань СтанНовий
299.52грн.
Код - 000011686
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
530.40грн.
Код - 000015325
Чашка Velosteel втулки Torpedo (CTO007)
В наявності
CTO007
Код000011557 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
73.84грн.
Код - 000011557
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX505 під диск, 36шп чорний (HB-TX505)
В наявності
HB-TX505
Додаткові характеристики36шп Код000012435 Колірчерный
468.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012435
Колір - черный
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO014)
В наявності
CTO014
Код000011607 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
321.36грн.
Код - 000011607
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.