Втулки

Топ
Кільце стопорне Velosteel втулки Torpedo (CTO008)
В наявності
CTO008
Код000011559 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
16.64грн.
Код - 000011559
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1264.64грн.
Код - 000013945
Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 Країна-виробникТайвань СтанНовий
299.52грн.
Код - 000011686
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Драйвер для втулки BMX M14 9T CR-MO (PIAC88)
В наявності
PIAC88
Код000012178 Колірчерный Країна-виробникКитай
1132.56грн.
Код - 000012178
Колір - черный
Країна-виробник - Китай
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
530.40грн.
Код - 000015325
Чашка Velosteel втулки Torpedo (CTO007)
В наявності
CTO007
Код000011557 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
73.84грн.
Код - 000011557
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO014)
В наявності
CTO014
Код000011607 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
321.36грн.
Код - 000011607
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX505 під диск, 36шп чорний (HB-TX505)
В наявності
HB-TX505
Додаткові характеристики36шп Код000012435 Колірчерный
468.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012435
Колір - черный
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
601.12грн.
Код - 000009056
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
743.60грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония
Топ
Ведучий ролик Velosteel 6,6 втулки Torpedo (CTO030)
В наявності
CTO030
Код000011618 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
14.56грн.
Код - 000011618
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня Velosteel 36 шп., 14G 21T сріблястий (HUBR-032)
В наявності
HUBR-032
Кількість шприх36 Код000014486 Колірсеребристый
634.40грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000014486
Колір - серебристый
Топ
Ремкомплект втулки Shimano Nexus 3 OLD 120мм (PIAC78)
В наявності
PIAC78
Код000009504 Країна брендуЯпония Країна-виробникМалайзия
327.60грн.
Код - 000009504
Країна бренду - Япония
Країна-виробник - Малайзия
Топ
Штовхач (стержень) Sram SP5 компелект (PIAC17)
В наявності
PIAC17
Код000014801
661.44грн.
Код - 000014801
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SL-3S42E 1700 мм. 36 шп. (HUBR-Al-046)
В наявності
HUBR-Al-046
Кількість шприх36 Код000012034 Колірсеребристый
3397.68грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012034
Колір - серебристый

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.