Втулки

Топ
Втулка задня під трещітку 36шп, сріблястий (C-K-P-0084)
В наявності
C-K-P-0084
Код000010641 Колірсеребристый Країна-виробникКитай
137.16грн.
Код - 000010641
Колір - серебристый
Країна-виробник - Китай
Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1313.28грн.
Код - 000013945
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO004)
В наявності
CTO004
Код000011556 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
240.84грн.
Код - 000011556
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Драйвер для втулки BMX M14 9T CR-MO (PIAC88)
В наявності
PIAC88
Код000012178 Колірчерный Країна-виробникКитай
1176.12грн.
Код - 000012178
Колір - черный
Країна-виробник - Китай
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
624.24грн.
Код - 000009056
Топ
Гальмівний конус Velosteel  втулки Torpedo (CTO006)
В наявності
CTO006
Код000011558 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
93.96грн.
Код - 000011558
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A217R 32H під диск, на касету 8-9-10 чорний (HUBR-Al-037)
984.96грн.
Код - 000014489
Топ
Блокіровочний пін Sram Torpedo T3 (PIAC33)
В наявності
PIAC33
Код000011674 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
149.04грн.
Код - 000011674
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня Novatec D042SB 32шп, чорний (C-K-P-0136)
В наявності
C-K-P-0136
Код000012891 Колірчерный Країна брендуТайвань
2934.36грн.
Код - 000012891
Колір - черный
Країна бренду - Тайвань
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
550.80грн.
Код - 000015325
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
772.20грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония
Топ
Кільце стопорне Velosteel втулки Torpedo (CTO008)
В наявності
CTO008
Код000011559 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
17.28грн.
Код - 000011559
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A231R 32H на касету 8-9-10 чорний (HUBR-Al-041)
В наявності
HUBR-Al-041
Кількість отворів32 Код000014490 Колірчерный
705.24грн.
Кількість отворів - 32
Код - 000014490
Колір - черный
Гальма барабан SRAM I-Brake 90мм (24014)
В наявності
24014
Код000016377 КолірСерый / черный Країна брендуСША
652.32грн.
Код - 000016377
Колір - Серый / черный
Країна бренду - США
Втулка передня Novatec 751SB 32шп чорний (C-K-P-0158)
В наявності
C-K-P-0158
Додаткові характеристики32шп Код000008882 Колірчерный
1037.88грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000008882
Колір - черный

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.