Втулки

Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 Країна-виробникТайвань СтанНовий
311.04грн.
Код - 000011686
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Драйвер для втулки BMX M14 9T CR-MO (PIAC88)
В наявності
PIAC88
Код000012178 Колірчерный Країна-виробникКитай
1176.12грн.
Код - 000012178
Колір - черный
Країна-виробник - Китай
Чашка Velosteel втулки Torpedo (CTO007)
В наявності
CTO007
Код000011557 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
76.68грн.
Код - 000011557
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H трещітку, чорний (HUBR-Al-028)
В наявності
HUBR-Al-028
Кількість отворів36 Код000014488 Колірчерный
219.24грн.
Кількість отворів - 36
Код - 000014488
Колір - черный
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
624.24грн.
Код - 000009056
Втулка планетарна Shimano Nexus SG-3R42, сріблястий (3R42)
В наявності
3R42
Кількість шприх36 Код000015043 Колірсеребристый
3537.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000015043
Колір - серебристый
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO014)
В наявності
CTO014
Код000011607 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
333.72грн.
Код - 000011607
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
772.20грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония
Топ
Втулка задня під трещітку 36шп, сріблястий (C-K-P-0084)
В наявності
C-K-P-0084
Код000010641 Колірсеребристый Країна-виробникКитай
137.16грн.
Код - 000010641
Колір - серебристый
Країна-виробник - Китай
Топ
Втулка передня Shimano HB-T4000 Alivio 32шп, чорний (500265-1)
В наявності
500265-1
Додаткові характеристики32шп Код000013942 Колірчерный
552.96грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000013942
Колір - черный
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A217R 32H під диск, на касету 8-9-10 чорний (HUBR-Al-037)
984.96грн.
Код - 000014489
Топ
Ремкомплект втулки Shimano Nexus 3 OLD 120мм (PIAC78)
В наявності
PIAC78
Код000009504 Країна брендуЯпония Країна-виробникМалайзия
340.20грн.
Код - 000009504
Країна бренду - Япония
Країна-виробник - Малайзия
Топ
Втулка задня SHUNFENG SF-A217R 36H під диск, на касету 8-9-10 чорний (HUBR-Al-035)
В наявності
HUBR-Al-035
Додаткові характеристики36шп Код000012377 Колірчерный
812.16грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012377
Колір - черный
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
550.80грн.
Код - 000015325
Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1313.28грн.
Код - 000013945

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.