Втулки

Топ
Втулка задня Novatec D042SB 32шп, чорний (C-K-P-0136)
В наявності
C-K-P-0136
Код000012891 Колірчерный Країна брендуТайвань
2934.36грн.
Код - 000012891
Колір - черный
Країна бренду - Тайвань
Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 Країна-виробникТайвань СтанНовий
311.04грн.
Код - 000011686
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Ведучий ролик Velosteel 6,6 втулки Torpedo (CTO030)
В наявності
CTO030
Код000011618 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
15.12грн.
Код - 000011618
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC67)
В наявності
PIAC67
Код000011683 Країна-виробникКитай СтанНовий
206.28грн.
Код - 000011683
Країна-виробник - Китай
Стан - Новий
Втулка планетарна Shimano Nexus SG-3R42, сріблястий (3R42)
В наявності
3R42
Кількість шприх36 Код000015043 Колірсеребристый
3537.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000015043
Колір - серебристый
Топ
Ведучий ролик Velosteel 6,8 втулки Torpedo (CTO032)
В наявності
CTO032
Код000011620 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
20.52грн.
Код - 000011620
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Втулка передня Novatec D791SB/A 32шп чорний (C-K-P-0164)
В наявності
C-K-P-0164
Кількість шприх32 Код000012890 Колірчерный
2376.00грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012890
Колір - черный
Барабан втулки Quando 8-10sp (PIAC90)
В наявності
PIAC90
Код000014341
881.28грн.
Код - 000014341
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO004)
В наявності
CTO004
Код000011556 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
240.84грн.
Код - 000011556
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
550.80грн.
Код - 000015325
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
624.24грн.
Код - 000009056
Топ
Гальмівний конус Velosteel  втулки Torpedo (CTO006)
В наявності
CTO006
Код000011558 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
93.96грн.
Код - 000011558
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Гальма барабан SRAM I-Brake 90мм (24014)
В наявності
24014
Код000016377 КолірСерый / черный Країна брендуСША
652.32грн.
Код - 000016377
Колір - Серый / черный
Країна бренду - США
Топ
Блокіровочний пін Sram Torpedo T3 (PIAC33)
В наявності
PIAC33
Код000011674 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
149.04грн.
Код - 000011674
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
772.20грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.