Втулки

Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1264.64грн.
Код - 000013945
Топ
Конус торпеди Quando E-4 (PIAC64)
В наявності
PIAC64
Код000011680 Країна-виробникТайвань СтанНовий
58.24грн.
Код - 000011680
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Гальмівний важіль торпеди Quando E-19 (PIAC66)
В наявності
PIAC66
Код000011682 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
65.52грн.
Код - 000011682
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Втулка планетарна Shimano Nexus SG-3R42, сріблястий (3R42)
В наявності
3R42
Кількість шприх36 Код000015043 Колірсеребристый
3406.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000015043
Колір - серебристый
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
601.12грн.
Код - 000009056
Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 Країна-виробникТайвань СтанНовий
299.52грн.
Код - 000011686
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX505 під диск, 36шп чорний (HB-TX505)
В наявності
HB-TX505
Додаткові характеристики36шп Код000012435 Колірчерный
468.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012435
Колір - черный
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
743.60грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC67)
В наявності
PIAC67
Код000011683 Країна-виробникКитай СтанНовий
198.64грн.
Код - 000011683
Країна-виробник - Китай
Стан - Новий
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
530.40грн.
Код - 000015325
Топ
Ремкомплект втулки Shimano Nexus 3 OLD 120мм (PIAC78)
В наявності
PIAC78
Код000009504 Країна брендуЯпония Країна-виробникМалайзия
327.60грн.
Код - 000009504
Країна бренду - Япония
Країна-виробник - Малайзия
Барабан втулки Quando 8-10sp (PIAC90)
В наявності
PIAC90
Код000014341
848.64грн.
Код - 000014341
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SL-3S42E 1700 мм. 36 шп. (HUBR-Al-046)
В наявності
HUBR-Al-046
Кількість шприх36 Код000012034 Колірсеребристый
3397.68грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012034
Колір - серебристый
Топ
Комплект втулок GUB 1351 Disc 32шп, проми 2+4 (HUBR-069)
В наявності
HUBR-069
Кількість шприх32 Код000014470 Країна-виробникКитай
3549.52грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000014470
Країна-виробник - Китай
Топ
Пружина торпеди Quando E-9 (PIAC62)
В наявності
PIAC62
Код000011678 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
57.20грн.
Код - 000011678
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.