Втулки

Топ
Пружина торпеди Quando E-9 (PIAC62)
В наявності
PIAC62
Код000011678 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
59.40грн.
Код - 000011678
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-T4000 Alivio 32шп, чорний (500265-1)
В наявності
500265-1
Додаткові характеристики32шп Код000013942 Колірчерный
552.96грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000013942
Колір - черный
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H трещітку, чорний (HUBR-Al-028)
В наявності
HUBR-Al-028
Кількість отворів36 Код000014488 Колірчерный
219.24грн.
Кількість отворів - 36
Код - 000014488
Колір - черный
Топ
Втулка задня Joytech A076 BMX 36шп M10, чорний (C-K-P-0204)
В наявності
C-K-P-0204
Кількість шприх36 Код000010632 Колірчерный
513.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000010632
Колір - черный
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
624.24грн.
Код - 000009056
Барабан тормозний втулки Quando E-7 (PIAC63)
В наявності
PIAC63
Код000011679 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
143.64грн.
Код - 000011679
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1313.28грн.
Код - 000013945
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SL-3S42E 1700 мм. 36 шп. (HUBR-Al-046)
В наявності
HUBR-Al-046
Кількість шприх36 Код000012034 Колірсеребристый
3528.36грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012034
Колір - серебристый
Топ
Втулка задня Joytech BMX 48шп M10, чорний (C-K-P-0182)
В наявності
C-K-P-0182
Код000010633 Колірчерный Країна-виробникТайвань
646.92грн.
Код - 000010633
Колір - черный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
772.20грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX505 під диск, 36шп чорний (HB-TX505)
В наявності
HB-TX505
Додаткові характеристики36шп Код000012435 Колірчерный
486.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012435
Колір - черный
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
550.80грн.
Код - 000015325
Топ
Конус торпеди Quando E-4 (PIAC64)
В наявності
PIAC64
Код000011680 Країна-виробникТайвань СтанНовий
60.48грн.
Код - 000011680
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A217R 32H під диск, на касету 8-9-10 чорний (HUBR-Al-037)
984.96грн.
Код - 000014489
Топ
Втулка передня Joytech D041DSE 36шп, під диск, сріблястий (C-K-P-0193)
В наявності
C-K-P-0193
Код000010631 Колірсеребристый Країна-виробникТайвань
453.60грн.
Код - 000010631
Колір - серебристый
Країна-виробник - Тайвань

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.