Втулки

Топ
Блокіровочний пін Sram Torpedo T3 (PIAC33)
В наявності
PIAC33
Код000011674 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
143.52грн.
Код - 000011674
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX505 під диск, 36шп чорний (HB-TX505)
В наявності
HB-TX505
Додаткові характеристики36шп Код000012435 Колірчерный
468.00грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012435
Колір - черный
Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 Країна-виробникТайвань СтанНовий
299.52грн.
Код - 000011686
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Кінцівка для втулки Sram 5, 7 (PIAC12)
В наявності
PIAC12
Код000009054 Коліркрасный Країна-виробникТайвань
111.28грн.
Код - 000009054
Колір - красный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Штовхач (стержень) Sram SP5 компелект (PIAC17)
В наявності
PIAC17
Код000014801
661.44грн.
Код - 000014801
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
601.12грн.
Код - 000009056
Топ
Втулка задня Shimano Nexus Inter - 3 з комплектом SL-3S42E 1700 мм. 36 шп. (HUBR-Al-046)
В наявності
HUBR-Al-046
Кількість шприх36 Код000012034 Колірсеребристый
3397.68грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000012034
Колір - серебристый
Топ
Втулка передня Shimano HB-T4000 Alivio 32шп, чорний (500265-1)
В наявності
500265-1
Додаткові характеристики32шп Код000013942 Колірчерный
532.48грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000013942
Колір - черный
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
743.60грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония
Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1264.64грн.
Код - 000013945
Топ
Ремкомплект втулки Shimano Nexus 3 OLD 120мм (PIAC78)
В наявності
PIAC78
Код000009504 Країна брендуЯпония Країна-виробникМалайзия
327.60грн.
Код - 000009504
Країна бренду - Япония
Країна-виробник - Малайзия
Втулка планетарна Shimano Nexus SG-3R42, сріблястий (3R42)
В наявності
3R42
Кількість шприх36 Код000015043 Колірсеребристый
3406.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000015043
Колір - серебристый
Топ
Ремкомплект втулки Sram S7 чорний (PIAC56)
В наявності
PIAC56
Код000009057 Країна-виробникТайвань МатеріалСталь / пластик
661.44грн.
Код - 000009057
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - Сталь / пластик
Топ
Стержень для втулки Sram 7 (PIAC49)
В наявності
PIAC49
Код000009055 Колірчерный Країна-виробникТайвань
202.80грн.
Код - 000009055
Колір - черный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
530.40грн.
Код - 000015325

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.