Втулки

Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO004)
В наявності
CTO004
Код000011556 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
231.92грн.
Код - 000011556
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Штовхач (стержень) Sram SP5 компелект (PIAC17)
В наявності
PIAC17
Код000014801
661.44грн.
Код - 000014801
Топ
Гальмівний конус Velosteel  втулки Torpedo (CTO006)
В наявності
CTO006
Код000011558 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
90.48грн.
Код - 000011558
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-T4000 Alivio 32шп, чорний (500265-1)
В наявності
500265-1
Додаткові характеристики32шп Код000013942 Колірчерный
532.48грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000013942
Колір - черный
Топ
Блокіровочний пін Sram Torpedo T3 (PIAC33)
В наявності
PIAC33
Код000011674 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
143.52грн.
Код - 000011674
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Кільце стопорне Velosteel втулки Torpedo (CTO008)
В наявності
CTO008
Код000011559 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
16.64грн.
Код - 000011559
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Втулка передня Shimano HB-IM70 NEXAVE 36шп, Center Lock, сріблястий (HB-IM70)
1264.64грн.
Код - 000013945
Топ
Кінцівка для втулки Sram 5, 7 (PIAC12)
В наявності
PIAC12
Код000009054 Коліркрасный Країна-виробникТайвань
111.28грн.
Код - 000009054
Колір - красный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Штовхач втулки (стержень) Nexus 3 86,85 мм. (PIAC82)
В наявності
PIAC82
Код000011686 Країна-виробникТайвань СтанНовий
299.52грн.
Код - 000011686
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Втулка планетарна Shimano Nexus SG-3R42, сріблястий (3R42)
В наявності
3R42
Кількість шприх36 Код000015043 Колірсеребристый
3406.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000015043
Колір - серебристый
Чашка Velosteel втулки Torpedo (CTO007)
В наявності
CTO007
Код000011557 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
73.84грн.
Код - 000011557
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 7 чорний (PIAC53)
601.12грн.
Код - 000009056
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO014)
В наявності
CTO014
Код000011607 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
321.36грн.
Код - 000011607
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shimano HB-TX506 під диск, 36шп чорний (4103)
530.40грн.
Код - 000015325
Топ
Ремкомплект влулки Shimano Nexus 8 SG-8S31 чорний (PIAC40)
В наявності
PIAC40
Додаткові характеристикиРемонтный комплект Код000010795 Країна брендуЯпония
743.60грн.
Додаткові характеристики - Ремонтный комплект
Код - 000010795
Країна бренду - Япония

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.