Втулки

Топ
Втулка задня під трещітку 36шп, сріблястий (C-K-P-0084)
В наявності
C-K-P-0084
Код000010641 Колірсеребристый Країна-виробникКитай
132.08грн.
Код - 000010641
Колір - серебристый
Країна-виробник - Китай
Топ
Драйвер для втулки BMX M14 9T CR-MO (PIAC88)
В наявності
PIAC88
Код000012178 Колірчерный Країна-виробникКитай
1132.56грн.
Код - 000012178
Колір - черный
Країна-виробник - Китай
Топ
Втулка передня ARC MT-001FA 32H проми, чорний (HUBF-AL-034)
В наявності
HUBF-AL-034
Кількість отворів32 Код000014485 Колірчерный
697.84грн.
Кількість отворів - 32
Код - 000014485
Колір - черный
Топ
Комплект втулок ARC MT009F/MT009R Disc 32шп, проми 2+4 (HUB-Al-004)
Немає в наявності
HUB-Al-004
Код000014471
3901.04грн.
Код - 000014471

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.