Втулки

Втулка передня Novatec 751SB 32шп чорний (C-K-P-0158)
В наявності
C-K-P-0158
Додаткові характеристики32шп Код000008882 Колірчерный
999.44грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000008882
Колір - черный
Втулка передня Novatec 32 шп., червоний (C-K-P-0157)
В наявності
C-K-P-0157
Кількість шприх32 Код000011745 Коліркрасный
1265.68грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000011745
Колір - красный
Втулка передня Novatec A171SB 32шп шосейна, чорний (C-K-P-0088)
В наявності
C-K-P-0088
Додаткові характеристики32шп Код000009366 Колірчерный
1391.52грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000009366
Колір - черный
Втулка передня Novatec D041SB 32шп під диск, чорний (C-K-P-0063)
В наявності
C-K-P-0063
Додаткові характеристики32шп Код000009365 Колірчерный
1405.04грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000009365
Колір - черный
Топ
Драйвер для втулки BMX M14 9T CR-MO (PIAC88)
В наявності
PIAC88
Код000012178 Колірчерный Країна-виробникКитай
1132.56грн.
Код - 000012178
Колір - черный
Країна-виробник - Китай
Топ
Втулка задня Novatec D042SB 32шп, чорний (C-K-P-0136)
В наявності
C-K-P-0136
Код000012891 Колірчерный Країна брендуТайвань
2825.68грн.
Код - 000012891
Колір - черный
Країна бренду - Тайвань
Топ
Втулка задня Novatec F362SB 32шп, 8-11sp, чорний (C-K-P-0207)
В наявності
C-K-P-0207
Код000010637 КолірЧорний Країна виробникТайвань
1514.24грн.
Код - 000010637
Колір - Чорний
Країна виробник - Тайвань
Втулка передня Novatec D791SB/A 32шп чорний (C-K-P-0164)
В наявності
C-K-P-0164
Кількість шприх32 Код000012890 Колірчерный
2288.00грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012890
Колір - черный
Топ
Втулка задня під трещітку 36шп, сріблястий (C-K-P-0084)
В наявності
C-K-P-0084
Код000010641 Колірсеребристый Країна-виробникКитай
132.08грн.
Код - 000010641
Колір - серебристый
Країна-виробник - Китай
Втулка передня NOVATEC 36шп на промах
Немає в наявності
M-326307
696.80грн.
Топ
Втулка передня Novatec D471SBT, Disk, 32 сп. (D471SBT)
Немає в наявності
D471SBT
Кількість шприх32 Код000011486 Країна виробникТайвань
633.36грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000011486
Країна виробник - Тайвань
Втулка задня NOVATEC 32шп 8-10sp на промах білий (m-326214)
1029.60грн.
Втулка передня Novatec D471SBT, Disk, 36 сп. (D471SBT-36)
Немає в наявності
D471SBT-36
Кількість шприх36 Код000011487 КолірЧорний
633.36грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011487
Колір - Чорний
Втулка задня Novatec 8-10sp червоний (M-326313)
Немає в наявності
M-326313
998.40грн.
Топ
Втулка передня Novatec A141SB 36шп чорний (C-K-P-0162)
Немає в наявності
C-K-P-0162
Додаткові характеристики36шп Код000009364 Колірчерный
771.68грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000009364
Колір - черный

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.