Втулки

Втулка передня Novatec D791SB/A 32шп чорний (C-K-P-0164)
В наявності
C-K-P-0164
Кількість шприх32 Код000012890 Колірчерный
2376.00грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012890
Колір - черный
Топ
Втулка передня Shunfeng SF-A217F 36H проми, чорний (HUBF-Al-020)
В наявності
HUBF-Al-020
Кількість отворів36 Код000014484 Колірчерный
434.16грн.
Кількість отворів - 36
Код - 000014484
Колір - черный
Топ
Комплект втулок GUB 1351 Disc 32шп, проми 2+4 (HUBR-069)
В наявності
HUBR-069
Кількість шприх32 Код000014470 Країна-виробникКитай
3686.04грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000014470
Країна-виробник - Китай
Топ
Драйвер для втулки BMX M14 9T CR-MO (PIAC88)
В наявності
PIAC88
Код000012178 Колірчерный Країна-виробникКитай
1176.12грн.
Код - 000012178
Колір - черный
Країна-виробник - Китай
Топ
Втулка задня Novatec F362SB 32шп, 8-11sp, чорний (C-K-P-0207)
В наявності
C-K-P-0207
Код000010637 КолірЧорний Країна виробникТайвань
1572.48грн.
Код - 000010637
Колір - Чорний
Країна виробник - Тайвань
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H під трещітку, червона (04057)
196.56грн.
Код - 000014940
Топ
Втулка передня Shunfeng SF-A201F 36H червона (04056)
189.00грн.
Код - 000014941
Топ
Втулка задня під трещітку 36шп, сріблястий (C-K-P-0084)
В наявності
C-K-P-0084
Код000010641 Колірсеребристый Країна-виробникКитай
137.16грн.
Код - 000010641
Колір - серебристый
Країна-виробник - Китай
Барабан втулки Quando 8-10sp (PIAC90)
В наявності
PIAC90
Код000014341
881.28грн.
Код - 000014341
Топ
Блокіровочний пін Sram Torpedo T3 (PIAC33)
В наявності
PIAC33
Код000011674 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
149.04грн.
Код - 000011674
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Гальма барабан SRAM I-Brake 90мм (24014)
В наявності
24014
Код000016377 КолірСерый / черный Країна брендуСША
652.32грн.
Код - 000016377
Колір - Серый / черный
Країна бренду - США
Топ
Втулка задня SHUNFENG SF-A217R 36H під диск, на касету 8-9-10 чорний (HUBR-Al-035)
В наявності
HUBR-Al-035
Додаткові характеристики36шп Код000012377 Колірчерный
812.16грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000012377
Колір - черный
Топ
Пружина торпеди Quando E-9 (PIAC62)
В наявності
PIAC62
Код000011678 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
59.40грн.
Код - 000011678
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня SHUNFENG SF-A262R 36H під диск, на касету 7 чорний (HUBR-Al-051)
В наявності
HUBR-Al-051
Додаткові характеристики36шп Кількість швидкостей9 Код000012378
760.32грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Кількість швидкостей - 9
Код - 000012378
Барабан тормозний втулки Quando E-7 (PIAC63)
В наявності
PIAC63
Код000011679 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
143.64грн.
Код - 000011679
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.