Втулки

Чашка Velosteel втулки Torpedo (CTO007)
В наявності
CTO007
Код000011557 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
76.68грн.
Код - 000011557
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shunfeng SF-A217F 36H проми, чорний (HUBF-Al-020)
В наявності
HUBF-Al-020
Кількість отворів36 Код000014484 Колірчерный
434.16грн.
Кількість отворів - 36
Код - 000014484
Колір - черный
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO014)
В наявності
CTO014
Код000011607 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
333.72грн.
Код - 000011607
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H під трещітку, червона (04057)
196.56грн.
Код - 000014940
Втулка передня Novatec 751SB 32шп чорний (C-K-P-0158)
В наявності
C-K-P-0158
Додаткові характеристики32шп Код000008882 Колірчерный
1037.88грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000008882
Колір - черный
Топ
Кінцівка для втулки Sram 5, 7 (PIAC12)
В наявності
PIAC12
Код000009054 Коліркрасный Країна-виробникТайвань
115.56грн.
Код - 000009054
Колір - красный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Втулка передня Shunfeng SF-A201F 36H червона (04056)
189.00грн.
Код - 000014941
Втулка передня Novatec 32 шп., червоний (C-K-P-0157)
В наявності
C-K-P-0157
Кількість шприх32 Код000011745 Коліркрасный
1314.36грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000011745
Колір - красный
Топ
Ремкомплект втулки Sram S7 чорний (PIAC56)
В наявності
PIAC56
Код000009057 Країна-виробникТайвань МатеріалСталь / пластик
686.88грн.
Код - 000009057
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - Сталь / пластик
Втулка передня Novatec D791SB/A 32шп чорний (C-K-P-0164)
В наявності
C-K-P-0164
Кількість шприх32 Код000012890 Колірчерный
2376.00грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000012890
Колір - черный
Гальма барабан SRAM I-Brake 90мм (24014)
В наявності
24014
Код000016377 КолірСерый / черный Країна брендуСША
652.32грн.
Код - 000016377
Колір - Серый / черный
Країна бренду - США
Втулка передня Novatec A171SB 32шп шосейна, чорний (C-K-P-0088)
В наявності
C-K-P-0088
Додаткові характеристики32шп Код000009366 Колірчерный
1445.04грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000009366
Колір - черный
Топ
Стержень для втулки Sram 7 (PIAC49)
В наявності
PIAC49
Код000009055 Колірчерный Країна-виробникТайвань
210.60грн.
Код - 000009055
Колір - черный
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Ведучий ролик Velosteel 6,6 втулки Torpedo (CTO030)
В наявності
CTO030
Код000011618 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
15.12грн.
Код - 000011618
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Втулка передня Novatec D041SB 32шп під диск, чорний (C-K-P-0063)
В наявності
C-K-P-0063
Додаткові характеристики32шп Код000009365 Колірчерный
1459.08грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000009365
Колір - черный

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.