Втулки

Топ
Втулка передня SHUNFENG SF-A217F 32H під диск, чорний (HUBR-Al-022)
В наявності
HUBR-Al-022
Додаткові характеристики32шп Код000012379 Колірчерный
772.20грн.
Додаткові характеристики - 32шп
Код - 000012379
Колір - черный
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO014)
В наявності
CTO014
Код000011607 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
333.72грн.
Код - 000011607
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Shunfeng SF-A217F 36H проми, чорний (HUBF-Al-020)
В наявності
HUBF-Al-020
Кількість отворів36 Код000014484 Колірчерный
434.16грн.
Кількість отворів - 36
Код - 000014484
Колір - черный
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC67)
В наявності
PIAC67
Код000011683 Країна-виробникКитай СтанНовий
206.28грн.
Код - 000011683
Країна-виробник - Китай
Стан - Новий
Топ
Втулка задня під трещітку 36шп, сріблястий (C-K-P-0084)
В наявності
C-K-P-0084
Код000010641 Колірсеребристый Країна-виробникКитай
137.16грн.
Код - 000010641
Колір - серебристый
Країна-виробник - Китай
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H під трещітку, червона (04057)
196.56грн.
Код - 000014940
Топ
Втулка передня Shunfeng SF-A201F 36H червона (04056)
189.00грн.
Код - 000014941
Топ
Ведучий ролик Velosteel 6,6 втулки Torpedo (CTO030)
В наявності
CTO030
Код000011618 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
15.12грн.
Код - 000011618
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Барабан втулки Quando 8-10sp (PIAC90)
В наявності
PIAC90
Код000014341
881.28грн.
Код - 000014341
Топ
Ведучий ролик Velosteel 6,8 втулки Torpedo (CTO032)
В наявності
CTO032
Код000011620 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
20.52грн.
Код - 000011620
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Драйвер для втулки BMX M14 9T CR-MO (PIAC88)
В наявності
PIAC88
Код000012178 Колірчерный Країна-виробникКитай
1176.12грн.
Код - 000012178
Колір - черный
Країна-виробник - Китай
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO004)
В наявності
CTO004
Код000011556 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
240.84грн.
Код - 000011556
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H трещітку, чорний (HUBR-Al-028)
В наявності
HUBR-Al-028
Кількість отворів36 Код000014488 Колірчерный
219.24грн.
Кількість отворів - 36
Код - 000014488
Колір - черный
Топ
Гальмівний конус Velosteel  втулки Torpedo (CTO006)
В наявності
CTO006
Код000011558 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
93.96грн.
Код - 000011558
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Пружина торпеди Quando E-9 (PIAC62)
В наявності
PIAC62
Код000011678 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
59.40грн.
Код - 000011678
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.