Втулки

Топ
Комплект втулок GUB 1351 Disc 32шп, проми 2+4 (HUBR-069)
В наявності
HUBR-069
Кількість шприх32 Код000014470 Країна-виробникКитай
3549.52грн.
Кількість шприх - 32
Код - 000014470
Країна-виробник - Китай
Барабан тормозний втулки Quando E-7 (PIAC63)
В наявності
PIAC63
Код000011679 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
138.32грн.
Код - 000011679
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Пружина торпеди Quando E-9 (PIAC62)
В наявності
PIAC62
Код000011678 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
57.20грн.
Код - 000011678
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Конус торпеди Quando E-4 (PIAC64)
В наявності
PIAC64
Код000011680 Країна-виробникТайвань СтанНовий
58.24грн.
Код - 000011680
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Гальмівний важіль торпеди Quando E-19 (PIAC66)
В наявності
PIAC66
Код000011682 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
65.52грн.
Код - 000011682
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC67)
В наявності
PIAC67
Код000011683 Країна-виробникКитай СтанНовий
198.64грн.
Код - 000011683
Країна-виробник - Китай
Стан - Новий
Барабан втулки Quando 8-10sp (PIAC90)
В наявності
PIAC90
Код000014341
848.64грн.
Код - 000014341
Втулка задня Quando KT-MD4R Disk, касета, 36 сп. (KT-MD4R)
Немає в наявності
KT-MD4R
Кількість шприх36 Код000011485 Колірчерный
747.76грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011485
Колір - черный
Топ
Втулка задня Quando KT-TD7R Disk, під трещітку, 36 сп чорний (KT-TD7R-36)
Немає в наявності
KT-TD7R-36
Задній тормозДисковый механический Код000013252 Колірчерный
777.92грн.
Задній тормоз - Дисковый механический
Код - 000013252
Колір - черный
Топ
Втулка передня Quando KT-MD7F Disk, 36 шп. (KT-MD7F)
Немає в наявності
KT-MD7F
Кількість шприх36 Код000011488 Колірчерный
747.76грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000011488
Колір - черный
Топ
Втулка передня Quando KT-A16F 36H чорний (F-8835-Y)
Немає в наявності
F-8835-Y
Код000012315 КолірЧорний Країна виробникТайвань
165.36грн.
Код - 000012315
Колір - Чорний
Країна виробник - Тайвань
Втулка передня Quando KT-A15F
Немає в наявності
KT-A15F
Код000000961
175.76грн.
Код - 000000961
Топ
Втулка задня Quando KT-TD7R Disk, під трещітку, 32 сп чорний (KT-TD7R-32)
768.56грн.
Код - 000014370
Втулка задня Quando KT-TD6R Disk, під трещітку, 36 сп чорний (KT-TD6R-36)
Немає в наявності
KT-TD6R-36
Задній тормозДисковый механический Кількість шприх36 Код000013251
583.44грн.
Задній тормоз - Дисковый механический
Кількість шприх - 36
Код - 000013251

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.