Втулки

Барабан тормозний втулки Quando E-7 (PIAC63)
В наявності
PIAC63
Код000011679 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
143.64грн.
Код - 000011679
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Топ
Втулка задня Shunfeng SF-A201R 36H під трещітку, червона (04057)
196.56грн.
Код - 000014940
Топ
Втулка задня Joytech F362TSE під касету 7шв, сріблястий (C-K-P-0107)
В наявності
C-K-P-0107
Вага (г)456 Додаткові характеристики36шп Код000008885
723.60грн.
Вага (г) - 456
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000008885
Чашка Velosteel втулки Torpedo (CTO007)
В наявності
CTO007
Код000011557 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
76.68грн.
Код - 000011557
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Топ
Втулка передня Joytech D041DSE 36шп, під диск, сріблястий (C-K-P-0193)
В наявності
C-K-P-0193
Код000010631 Колірсеребристый Країна-виробникТайвань
453.60грн.
Код - 000010631
Колір - серебристый
Країна-виробник - Тайвань
Топ
Конус торпеди Quando E-4 (PIAC64)
В наявності
PIAC64
Код000011680 Країна-виробникТайвань СтанНовий
60.48грн.
Код - 000011680
Країна-виробник - Тайвань
Стан - Новий
Топ
Втулка передня Shunfeng SF-A201F 36H червона (04056)
189.00грн.
Код - 000014941
Топ
Втулка задня Joytech F362TSE під касету 7шв, чорна, 36шп (C-K-P-0004)
В наявності
C-K-P-0004
Додаткові характеристики36шп Код000000924 Колірчерный
762.48грн.
Додаткові характеристики - 36шп
Код - 000000924
Колір - черный
Топ
Ведучий конус Velosteel втулки Torpedo (CTO014)
В наявності
CTO014
Код000011607 Країна-виробникЧехия Матеріалсталь
333.72грн.
Код - 000011607
Країна-виробник - Чехия
Матеріал - сталь
Барабан втулки Quando 8-10sp (PIAC90)
В наявності
PIAC90
Код000014341
881.28грн.
Код - 000014341
Топ
Гальмівний важіль торпеди Quando E-19 (PIAC66)
В наявності
PIAC66
Код000011682 Країна-виробникТайвань Матеріалсталь
68.04грн.
Код - 000011682
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - сталь
Гальма барабан SRAM I-Brake 90мм (24014)
В наявності
24014
Код000016377 КолірСерый / черный Країна брендуСША
652.32грн.
Код - 000016377
Колір - Серый / черный
Країна бренду - США
Топ
Компонент торпеди Quando (PIAC67)
В наявності
PIAC67
Код000011683 Країна-виробникКитай СтанНовий
206.28грн.
Код - 000011683
Країна-виробник - Китай
Стан - Новий
Топ
Втулка задня Joytech A076 BMX 36шп M10, чорний (C-K-P-0204)
В наявності
C-K-P-0204
Кількість шприх36 Код000010632 Колірчерный
513.00грн.
Кількість шприх - 36
Код - 000010632
Колір - черный
Топ
Ремкомплект втулки Sram S7 чорний (PIAC56)
В наявності
PIAC56
Код000009057 Країна-виробникТайвань МатеріалСталь / пластик
686.88грн.
Код - 000009057
Країна-виробник - Тайвань
Матеріал - Сталь / пластик

Втулки

Втулки для велосипеда: якісні рішення від roSPORT

Велосипедні колеса крутяться за допомогою педалей (яким, своєю чергою, надає зусилля людина своїми ногами), але те, наскільки якісно вони крутяться, визначає вже інша деталь. Це велосипедна втулка, яка розташована в центрі обох коліс. Саме від неї залежить, зокрема, накат велосипеда, рівень тертя й навіть термін служби байка. Якісна деталь, купити яку ви можете у нас, здатна забезпечити обертання колеса з мінімальними енерговтратами під час руху. Серед асортименту представлені задні та передні втулки, а також різні комплектуючі для них – барабани, провідні ролики, компоненти торпеди та ін.

Що слід пам'ятати, вибираючи велосипедні втулки?

Зовні досить проста, ця деталь приховує чимало нюансів, які потрібно враховувати під час вибору. Отже, кілька важливих тез:

  1. Втулки можуть бути закріплені на ексцентриках та гайках. Обидва способи є зручними рішеннями й трапляються у простіших велосипедах, але другий застарів. Наскрізне кріплення на осях застосовується для моделей із просунутого сегмента байків.
  2. Сталеві втулки використовуються на звичайних прогулянкових байках – вони досить важкі й швидше зношуються. Деталі з алюмінію легші й стійкіші до зносу та корозії – проте й дорожчі.
  3. Кількість спицевих отворів (28, 32, 36, 48 тощо) має дорівнювати показнику на ободі колеса.

Велосипедна втулка на насипних підшипниках чи на промислових?

Важливий і тип підшипника. Традиційні насипні підшипники загалом гірші за промислові. Хоча перший тип і краще переносить бічні навантаження, він менш універсальний і більш складний у регулюванні, а у випадку сильної деформації може й зовсім не підлягати заміні.